Maria Åkerberg

Fokuset i min lilla mediebubbla just nu ligger på bra hudvård. Mina vänner (mest Thea), skönhetsbloggarna, damtidningarna, och podarna snackar om ansiktsbehandlingar, serum, solskydd, och hur VIKTIGT det är att ta hand om sin hud. Så efter lite skäll från olika hålla har jag nu införskaffat en bra ansiktstvätt, superåterfuktande ansiktskräm och en supergod peeling som är som en dröm att lägga i fejset. Alla produkter kommer från märket Maria Åkerberg som dessutom är ekologisk.
 
Jag har under en tid känt mig super torr och lite "kvisslig" i ansiktet. Hatar att ta på mig smink, för att det känns som att frasigheten kommer fram ännu mer. Så för ett par veckor sedan gjorde jag ett hudtest på Skincity och fick tips om vad som kanske skulle funka för mig. Än så länge känns det mycket bättre än tidigare men det tar ju rätt så lång tid innan produkterna gör någon större effekt. Så om ni känner er lika vilsna som jag när det gäller hudvård, kan jag varmt rekommendera Skincity! MEN, jag kan tänka mig att det allra bästa är att gå till en riktig hudterapeut som vet vad det handlar om!
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Ansvarig inspiratör:

Hahahahaha, ojdå! kan eventuellt ha en fot med i det spelet.....

Upp