Tillbaka

Jag har funderat länge på att börja skriva här igen och idag har jag bestämt mig. Så här är jag nu!

Hösten och vintern har varit lång, mörk och väldigt tröttsam. Inte bara på grund av bristen av solljus, utan också på grund av skoluppgifter upp till halsen och en mindre depression. Men nu är ljusare tider på väg (klyschigt värre), och den jämarns tentan som har flåsat mig i nacken under hela höstterminen är avklarad och väl godkänd.

I lördags åkte jag ut till stugan med päronen och hunden för lite grillning och d-vitamin uppladdning. Senare på kvällen åkte jag och Daniel till Ava för att fira hans pappa som fyllt 50. Jag har alltså haft en riktigt trevlig lördag med andra ord. Nu är klockan 01.21 och jag sitter på jobbet och kämpar för att hålla ögonen öppna. Jag har aldrig jobbat vaken natt förut men det känns faktiskt helt okej (det finns en stor risk att jag inte känner detsamma om några timmar, så to be continued). Nu ska jag försöka läsa lite makt medier och politik och dricka upp min tredje kopp kaffe. Sov gott hörni.

 
 
Allmänt | |
Upp