Tatueringstid och standup

Godmorgon alla fredagspeppade människor!
Jag känner det på mig, denna dag kommer att bli fantastisk. Klev upp i tid idag och åt världes bästa frukos med allt från nyponsoppa till frukt och kvarg med mera. Ja, jag tänkte ta en bild men stoppade mig själv i sista sekund. Är inte alla dessa matbilder lite uttjatade? Hur som helst så är jag nu duschad sminkad och luktar som en sommaräng. Nu inväntar jag bara Daniel så vi kan äta lite lunch och bege oss till tatueringsstudion. Pirr,Pirr! Men nej det är inte jag som ska sätta mig i stolen. Daniel ska fixa det sista på sin tatuering som han gjorde för några veckor sedan.

Ikväll kommer Nour El Refai till Nordmaling med sin föreställning 'En komisk depression'. Ja,varför inte passa på när det väl händer något här? Så dit bär det av ikväll med min brudar efter lite käk någonstans. I helgen väntas jobb men snart är det äntligen påsk och då ska jag vara ledig!

 
Allmänt | |
Upp